Sunday 22 January 2012

New Fabrics and Favorite Music / Nouveaux tissus et musique préférée


Hello everyone!  I hope you are having a great weekend.  I am making a quick stop here to show you the new fabrics that I got  last week.  I felt like I needed a splash of colors to brighten up the coldest days of the winter.  From top to bottom they are:
- Birch Forest in Aqua from Backyard Baby by Patty Sloniger
- Tiled Primrose in Brown from Bijoux by Heather Bailey
- Pineapple Brocade in Celery from Bijoux by Heather Bailey
- Dumb Dot in Red by Michael Miller
- Tiled Primrose in Celery from Bijoux by Heather Bailey
- Dumb Dot in Citron by Michael Miller
- Sophie's Garden in Orange from Wildwood by Erin McMorris

Bonjour à toutes!  J'espère que votre fin de semaine se déroule bien.  Je viens faire un petit tour ici aujourd'hui pour vous montrer les nouveaux tissus que j'ai reçus la semaine dernière.  J'avais besoin de belles couleurs vibrantes pour égayer les journées les plus froides de l'hiver.  De haut en bas, les voici:
- Birch Forest en aqua, de la collection Backyard Baby par Patty Sloniger
- Tiled Primrose en brun, de la collection Bijoux de Heather Bailey
- Pineapple Brocade en céleri, de la collection Bijoux de Heather Bailey
- Dumb Dot en rouge par Michael Miller
- Tiled Primrose en céleri, de la collecton Bijoux par Heather Bailey
- Dumb Dot en citron par Michael Miller
- Sophie's Garden en orangé, de la collection Wildwood par Erin McMorris

Because it is the weekend and we all need some good music to relax, I am leaving you with two of my favorite songs at the moment.  The first one is called Adieu and is the first single from Blonde, the new album  by Coeur de Pirate.

Parce que c'est le week-end et parce qu'on a tous besoin de bonne musique pour relaxer, je vous laisse avec deux de mes chansons favorites ces jours-ci.  La première s'appelle Adieu et est le premier extrait du nouvel album de Coeur de Pirate titré Blonde.


The second one is the new song Somebody Somewhere from Dallas Smith, former singer of Default, who is now trying a solo career in country music.

La deuxième s'intitule Somebody Somewhere.  C'est le premier extrait de Dallas Smith en solo qui fait une incursion dans la musique country après avoir laissé le groupe Default dont il était le chanteur.


I wish you all a great Sunday and I will be back during the week with news from my studio.

Profitez bien de votre dimanche et je vous reviendrai pendant la semaine avec des nouvelles de mon studio.

No comments:

Post a Comment